09 اردیبهشت 1402

✔ سایت نوبت دهی دکتر نازلی سپاسی متخصص قلب و عروق

نوبت دهی مطب دکتر نازلی سپاسی

نوبت دهی مطب سرکار خانم دکتر نازلی سپاسی در سامانه وقتم برای کاربران عزیز این سامانه فراهم شد.

با توجه به رسالت سامانه وقتم که مبتنی بر دست یابی به هدف تسهیل ارائه خدمات درمانی، خدمات سریع و با کیفیت به بیماران مخصوصا شهروندان ساکن در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه هست ، این سامانه با عقد قرارداد با پزشکان متخصص و فوق تخصص حاذق در انواع رشته های پزشکی ، ازجمله سرکار خانم دکتر نازلی سپاسی ،  این امکان را برای کاربران خود فراهم می نماید .

 به دلیل حساسیت قلب به عنوان یکی از مهمترین ارگانهای حیاتی بدن و افزایش روز افزون بیماری های قلبی و عروقی به علت تغییرات منفی در سبک زندگی ، افزایش فشار و استرس ، آلودگی هوا و غیره ، اهمیت رسیدگی به این عضو چندین برابر شده است .

از این رو سامانه وقتم ( وبسایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) سعی در معرفی هرچه بیشتر و بهتر و ایجاد امکان نوبت دهی اینترنتی پزشکان این حیطه نموده است .

یکی از پزشکان متخصص بیماری های قلب و عروق حاذق فعال در شهر اورمیه سرکار خانم دکتر نازلی سپاسی هستند . ایشان با عضویت در انجمن قلب ایران و انجمن اکو ایران ، یکی از پزشکان سرشناس این حیطه می باشند . 

 

آدرس جدید دکتر نازلی سپاسی

آدرس و شماره تماس مطب جدید دکتر نازلی سپاسی متخصص قلب در ارومیه به شرح زیر است :

آدرس : آذربایجان غربی - ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان ماندگار، (جنب ژابیز) طبقه 3 واحد 308

تلفن : 04433459005

 

خدمات دکتر نازلی سپاسی

خانم دکتر سپاسی با انجام فعالیت هایی مانند : نوار قلب ، اکوکاردیوگرافی ، تست ورزشی ، هولتر ، تشخیص و درمان بیماری فشار خون ، مشکلات دریچه ای قلب ، نارسایی قلبی ، تپش قلب ، اریتمی های قلبی ، سکته قلبی و انجام مشاورات قبل و بعد از جراحی با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های نوار قلب و اکو و همچنین مانیتورینگ و بررسی وضعیت فشار خون ، خدمات کاملی را در مطب خودشان انجام می دهند .

خدمات دکتر نازلی سپاسی محدود به مطب شخصی و حتی شهر ارومیه نیست . ایشان علاوه بر مطب شخصی خود در این شهر ، در بیمارستان امام رضا ( ع ) ارومیه ، بیمارستان بین المللی ولیعصر ( عج ) تبریز و بیمارستان شهدای تبریز نیز پذیرای بیماران بوده و خدمات فوق را برای مراجعان انجام می دهند .

 

اهمین نوبت دهی اینترنتی دکتر نازلی سپاسی

شما کاربران عزیز سامانه وقتم می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت ، ازبرنامه زمانبندی حضور ایشان در مطب و اطلاعات دقیق مکانی مطب ایشان آگاه شده و از طریق صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم سریع ترین زمان آزاد را برای مراجعه به مطب ایشان ، رزرو کنید .

متخصصان قلب و عروق نقش مهمی در حفظ سلامت افراد در هر شهری دارند. آنها در تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با قلب، که از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است، تخصص دارند. با شیوع روزافزون بیماری های قلبی، نیاز به متخصصین قلب بیش از هر زمان دیگری چشمگیر شده است.

در دنیای پرشتاب امروزی، مردم اغلب وقت گذاشتن از برنامه‌های شلوغ خود را برای ملاقات با پزشک دشوار می‌دانند. اینجاست که نوبت دهی آنلاین وارد عمل می شود. نوبتدهی اینترنتی با متخصصان قلب در سال های اخیر به دلیل راحتی و در دسترس بودن، محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است.

نوبت دهی اینترنتی متخصصان قلب به بیماران این امکان را می دهد که در نهایت راحتی سریع ترین نوبت را از خانه دریافت کنند. این امر بیماران را از سفرهای طولانی و انتظار در صف های طولانی در بیمارستان ها یا کلینیک ها بی نیاز می کند. نوبت دهی آنلاین دکتر نازلی سپاسی همچنین در زمان و هزینه صرفه جویی می کند و مراقبت های بهداشتی را برای همه قابل دسترس تر می کند.

اهمیت نوبت دهی مطب دکتر نازلی سپاسی متخصص قلب را نمی توان نادیده گرفت، به خصوص در زمان هایی مانند این که فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است. بیماران می توانند بدون خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 یا سایر بیماری های عفونی با کمترین انتظار توسط پزشک ویزیت شوند.

متخصصان قلب نقش حیاتی در حفظ سلامت افراد در هر شهر ایفا می کنند. با شیوع روزافزون بیماری های قلبی، دسترسی به خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت ارائه شده توسط متخصصین قلب با تجربه ضروری است. نوبت دهی اینترنتی دکتر نازلی سپاسی، مراقبت های بهداشتی را برای بیماران در دسترس تر و راحت تر کرده است. بنابراین، اگر علائم مربوط به بیماری قلبی را تجربه می کنید یا می خواهید سلامت قلب خود را حفظ کنید، همین حالا به راحتی از طریق سامانه وقتم از دکتر نازلی سپاسی در ارومیه وقت رزرو کنید.

 

بیماری های قلبی در کلانشهر ارومیه

همانطور که اشاره شد ، در جوامع امروزی احتمال بروز حمله قلبی در افراد بخصوص ساکنین شهرهای بزرگ و کلانشهر ها به شدت افزایش و در مقابل سن این حملات در رابطه ای معکوس کاهش یافته است .

حمله قلبی که انفارکتوس میوکارد نیز نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که بخشی از عضله قلب خون کافی دریافت نمی کند . هر چه زمان بیشتری برای بازگرداندن جریان خون بدون درمان بگذرد ، آسیب بیشتری به عضله قلب وارد می شود . در دسترس بودن امکانات بررسی و درمان در شهرهای بزرگ بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند جلوی خطرات بیشتر را تا حد زیادی بگیرد . در مورد علت اصلی این حملات نیز می توان گفت :

بیماری عروق کرونر (CAD) علت اصلی حمله قلبی است . یک علت کمتر شایع ، اسپاسم شدید یا انقباض ناگهانی یک شریان کرونر است که می تواند جریان خون به عضله قلب را متوقف کند .

حضور و دسترسی آسان به پزشکان متخصص قلب و عروق مانند خانم دکتر سپاسی ،  در بازیابی سلامت افراد نقش اصلی را ایفا می کند .

با آرزوی سلامت کامل برای همه مردم خواهشمندیم با تغییر سبک زندگی و ترک عادات بد ، همیشه مراقب قلب هایتان باشید .

درصورتی که نیازمند مراجعه به یک متخصص قلب را دارید سامانه وقتم دکتر نازلی سپاسی را به شما پیشنهاد میکند. از طریق این صفحه میتواند از ایشان سریع ترین نوبت را دریافت نمایید.

 

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت