09 اردیبهشت 1402

✔ سایت نوبت دهی دکتر بروفه فوق تخصص ریه در ارومیه

سایت نوبت دهی مطب دکتر بهداد بروفه

سامانه وقتم با توجه به درخواست های متعدد کاربران خود ، امکان نوبت دهی اینترنتی و آنلاین مطب دکتر بروفه فوق تخصص ریه ، آسم و آلرژی و متخصص داخلی در ارومیه را برای کاربران عزیز فراهم نموده است .

دکتر بهداد بروفه از پزشکان فوق تخصص فعال در درمان بیماری های ریه در شهرستان ارومیه هستند که بصورت تخصصی در زمینه های زیر فعالیت دارند :

  • تشخیص و درمان آسم و COPD
  • آلرژی
  • بیماری های پلور
  • بیماری های التهابی و روماتیسمال ریه
  • فیبروز ریه
  • بیماری های خواب
  • سرطان و اندوسکوپی ریه
  • کرونا و عوارض کرونا

 

نقش فوق تخصص ریه در سلامت جامعه شهر ارومیه

با افزایش شیوع بیماری های تنفسی در کلان شهر هایی مانند شهر ارومیه، نیاز به مراقبت های تخصصی بیش از پیش آشکار شده است. فوق تخصصان ریه که به عنوان فوق تخصصان ریه نیز شناخته می شوند، فوق تخصصان پزشکی هستند که در تشخیص و درمان بیماری هایی که بر ریه ها و سیستم تنفسی تأثیر می گذارند تخصص دارند.

 

نقش فوق تخصص ریه در مدیریت شرایط مختلف تنفسی مانند آسم، بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD)، ذات‌الریه، سرطان ریه و سل بسیار مهم است. آنها از نزدیک با سایر فوق تخصصان مراقبت های بهداشتی برای ارائه مراقبت های جامع به بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی همکاری می کنند.

 

برای تبدیل شدن به یک فوق تخصص ریه، باید دانشکده پزشکی را گذراند و سپس آموزش تخصصی ریه را طی کرد. این شامل تکمیل یک برنامه رزیدنتی در پزشکی داخلی و به دنبال آن یک برنامه فلوشیپ در رشته ریه است. پس از اتمام دوره آموزشی، آنها می توانند گواهینامه هیئت پزشکی داخلی آمریکا یا هیئت تخصصی پزشکی آمریکا را دریافت کنند.

 

فوق تخصصان ریه طیف وسیعی از مسئولیت‌ها را بر عهده دارند که شامل تشخیص و درمان بیماری‌های تنفسی، انجام تست‌های عملکرد ریوی، تفسیر مطالعات تصویربرداری مانند عکس‌برداری با اشعه ایکس قفسه سینه و سی‌تی اسکن، انجام برونکوسکوپی برای بررسی راه‌های هوایی، و ارائه مراقبت‌های اساسی به بیماران مبتلا به تنفس شدید است. چالش ها و مسائل.

 

فوق تخصصان ریه علاوه بر وظایف بالینی خود در تحقیقات و آموزش نیز نقش مهمی دارند. آنها مطالعات تحقیقاتی را برای ارتقاء درک ما از بیماری های تنفسی و توسعه درمان های جدید انجام می دهند. آنها همچنین به بیماران در مورد نحوه مدیریت موثر وضعیت خود آموزش می دهند و راهنمایی هایی در مورد تغییرات سبک زندگی ارائه می دهند که می تواند سلامت کلی آنها را بهبود بخشد.

 

فوق تخصص ریه تاثیر بسزایی در مراقبت از بیمار داشته است. با ارائه مراقبت های تخصصی برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی، آنها نتایج را بهبود بخشیده و بستری شدن در بیمارستان را کاهش داده اند. بیمارانی که تحت مراقبت فوق تخصص ریه قرار می گیرند، کنترل بهتری بر علائم خود دارند و کمتر دچار عوارض می شوند.

 

نقش فوق تخصص ریه در ارومیه در دوران کرونا

 

با توجه به وضعیت قرمز در شهر ارومیه در دوران پیک های بیماری کرونا و درگیری های ریوی که اغلب این بیماران دچار آن می شدند ، حضور و فعالیت پزشکان فوق تخصص ریه بسیار حائز اهمیت بوده و تا اتمام همه گیری این بیماری موثر خواهد بود . دکتر بروفه علاوه بر ویزیت بیماران همشهری در طول مدت شیوع کرونا به معاینه و درمان مراجعین سایر شهرستان های استان آذربایجان غربی و حتی سایر استانهای مجاور نیز اقدام نموده اند .

تا کنون به دلیل مراجعات زیاد ببیماران و مخصوصا بیماران مبتلا به کرونا امکان نوبت دهی اینترنتی برای مطب ایشان مقدور نبوده ولی بنا به درخواست های مکرر کاربران سامانه وقتم و سایر همشهریان عزیز و با مساعدت و همراهی جناب آقای دکتر بهداد بروفه و کادر مدیریتی مطب ایشان ، هماهنگی های لازم انجام شده و از روز شنبه مورخه 6 آذر 1400 نوبت دهی اینترنتی مطب ایشان  از طریق سامانه وقتم فعال شده است .

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از موقعیت مکانی و آدرس مطب و سایر اطلاعات تکمیلی ( برنامه زمانی حضور در مطب ) و همچنین امکان استفاده از نوبت دهی آنلاین و اینترنتی ( بدون نیاز به مراجعه حضوری ) به صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم در بستر های وب سایت و اپلیکیشن موبایل مراجعه نمایید .

در حال حاضر که بعد از واکسیناسیون سراسری در ارومیه آمار ابتلا به کرونا در حد قابل ملاحظه ای کاهش یافته ، افرادی که سابقه ابتلا به این بیماری با درگیری ریه را داشته اند می توانند برای دریافت درمان های ناشی از عوارض کرونا مراجعه کرده و سلامتی خود را باز یابند .

درصورتی که نیاز به مراجعه به فوق تخصص ریه در ارومیه داشته باشید میتوانید براحتی از طریق این صفحه از دکتر بروفه سریع ترین نوبت را بصورت اینترنتی دریافت کنید

در پایان، معرفی شغل فوق تخصص ریه یک پیشرفت مهم در حوزه پزشکی بوده است. با آموزش تخصصی و تخصص خود در مدیریت بیماری های تنفسی، آنها به بخشی ضروری از تیم مراقبت های بهداشتی تبدیل شده اند. با افزایش شیوع بیماری های تنفسی، نیاز به فوق تخصصان ریه همچنان در حال افزایش است.

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت