موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه

موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه به شماره ثبت 849 سرپناهی برای کودکان دردمند در سال 1382فعالیت خود را بصورت غیر رسمی آغاز نمود.
از همان ابتدای فعالیت هدف اصلی این موسسه کمک به خانواده های کودکان بیمار بود که از شهر ها و روستاهای اطراف و استان های همجوار ، یا مناطق فقیر نشین و صعب العبور مرزای عراق ،ترکیه، و کشور آذربایجان،کودکان بیمارشان را برای درمان به ارومیه می آورند و بعلت فقر شدید مجبور بودند روزها و هفته های متوالی را روی چمن حیاط بیمارستانها بیتوته کنند.

علاوه بر هزینه های سنگین دارو و درمان کودکان بیمار میبایست برای تکمیل روند طولانی درمان دویا سه سال مرتبا به ارومیه میامدند و هربار یک هفته الی یکماه در ارومیه میماندند.
در فصل زمستان نیز با وجود سرمای شدید و فقدان محل مناسب سکونت این رفت و آمدها برای خانواده های فقیر امکان پذیر نبود و به ناچار درمان کودک را نصفه نیمه رها میکردند،بدین منظور مرکز اقامتی_درمانی کودکان بیمار با هشت واحد اقامتی در سال 1385 شروع بکار نمود تا سر پناهی برای کودکان دردمند باشند.

بعلت تراکم فراوان و اسکان بیش از ظرفیت بیماران در این ساختمان کوچک ،ضرورت تاسیس یک مرکز اقامتی بزرگتر با گنجایش بیشتر و امکانات توزیع غذای گرم و...به شدت احساس میشد،زیرا آمار نشان داد که وجود یک مرکز اقامتی _درمانی رایگان و تسهیل رفت و آمد کودکان بیمار به ارومیه نقش مهمی در تکمیل روند درمانی و ر نتیجه کاهش مرگ و میر کودکان خواهد داشت.
با کمک های سخاوتمندانه شهروندان مهربان ارومیه احداث مرکز اقامتی_درمانی شماره 2 با 5000 متر زیر بنا و هفت طبقه در سال 1390آغاز شد و سه طبقه از این پروطه در تابستان سال 1393 به بهره برداری رسید
امروز نه تنها کودکان بیمار و یتیم بلکه مادران بی سرپرست و فقیر نیز میتوانند در مراجعات درمانی به بیمارستانهای دولنی ارومیه بطور رایگان در مرکز اقامتی بمانند و دوران نقاهت بعد از جراحی هایی از قبیل سزلرین و ...را با آسودگی طی کنند و سپس به روستاها و شهرهای خود بازگردند.
این ساختمان که برای اقامت کوتاه مدت 200 مادر و کودک بیمار احداث گردیده است. در حال حاضر فقط با ظرفیت پذیرش 50 نفر مشغول ارائه خدمات اقامت و غذای رایگان به این عزیزان است.
بخش های دندانپزشکی ، فیزیوتراپی و کلنیک حرکات اصلاحی نیز به همت خیرین سخاوتمندی که اهدای تجهیزات پزشکی را به عهده گرفته اند و با همکاری صمیمی پزشکان داوطلب،تاسیس گردیده است و در حال حاظر مشغول ارائه خدمات رایگان به کودکان نیازمند میباشند.

شما هم میتوانید با تقبل پرداخت ماهانه پنجاه هزار تومان سلامتی را به آنها هدیه دهید.هزینه اقامت یک مادر و کودک بیمار در یک روز شامل غذا،رفت و آمد به بیمارستان و هزینه تعویض ملافه و ... است.

شماره کارت بانک تجارت کمک هزینه دارو:58599837000154720
شماره کارت بانک ملی کمک عمومی:6037991899711877
تلفن :04433867798_09147267006
وب سایت:www.UrmiaChihd.com
پست الکترونیک:info@Urmiachild.com
سامانه پیام کوتاه:10004871
شماره حساب بانک ملی 44444 بنام موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه.



جناب آقای دکتر احسان ببری با کلینیک دندانپزشکی موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه شروع به فعالیت کرده اند
شیفت های کاری ایشان به شرح ذیل می باشد
یکشنبه:صبح و عصر
چهارشنبه:عصر
پنجشنبه:صبح

دکتر جعفر احمدزاده

متخصص : پزشکی فیزیکی و توانبخشی ،

گرفتن نوبت

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت