02 اردیبهشت 1402

لیست بهترین چشم پزشکان ارومیه

وقتی نوبت به بینایی ما می رسد، همه ما بهترین مراقبت ممکن را می خواهیم. به همین دلیل است که پیدا کردن بهترین چشم پزشک ارومیه برای بیماران این شهر بسیار مهم است. در ارومیه، چندین پزشک مجرب وجود دارد که در طیف وسیعی از خدمات مربوط به چشم تخصص دارند.

یکی از رایج ترین خدماتی که توسط چشم پزشکان ارائه می شود، جراحی آب مروارید و گلوکوم است. آب مروارید زمانی اتفاق می افتد که عدسی چشم کدر می شود و منجر به از دست دادن بینایی می شود. از سوی دیگر، گلوکوم گروهی از بیماری های چشمی است که به عصب بینایی آسیب می رساند و در صورت عدم درمان می تواند منجر به نابینایی شود. دکتر رقیه بیدار و دکتر بویوک باقرزاده دو چشم پزشک ارومیه هستند که در این جراحی ها تخصص دارند.

یکی دیگر از خدمات محبوب ارائه شده توسط چشم پزشکان، جراحی لیزیک برای درمان نزدیک بینی است. این روش شامل استفاده از لیزر برای تغییر شکل قرنیه و اصلاح نزدیک بینی است. دکتر محمد صدرائی جراح باتجربه لیزیک در ارومیه است که به بسیاری از بیماران کمک کرده است تا بدون عینک یا تماسی بینایی واضح تری داشته باشند.

درمان انحراف چشم یکی دیگر از زمینه های تخصصی برخی از چشم پزشکان ارومیه از جمله دکتر ناصر صمدی آیدنلو و دکتر محمد صدرائی (متخصص لیزیک) است. این درمان شامل اصلاح ناهماهنگی چشم ها است که می تواند باعث دوبینی یا سایر اختلالات بینایی شود.

برای کسانی که به دنبال عمل های زیبایی هستند، بلفاروپلاستی (جراحی پلک) یکی از گزینه های پیشنهادی برخی از چشم پزشکان ارومیه ای مانند دکتر وفا ثمری و دکتر جابر احمدزاده است. این روش می تواند به بهبود ظاهر افتادگی یا افتادگی پلک کمک کند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط چشم پزشکان ارومیه می توان به جراحی انسداد مجرای اشکی (درمان انسداد مجاری اشکی)، جراحی ناخنک به روش پیوند مولثامد (برداشتن ضایعات روی چشم) و تجویز عینک یا لنز اشاره کرد.

به طور کلی، ارومیه دارای یک مجموعه قوی از چشم پزشکان است که طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به بیماران در حفظ بینایی سالم ارائه می دهند. چه به جراحی برای آب مروارید یا گلوکوم، لیزیک برای درمان نزدیک بینی یا روش های زیبایی مانند بلفاروپلاستی نیاز داشته باشید، چندین پزشک واجد شرایط برای انتخاب وجود دارد.

لیست بهترین چشم پزشکان ارومیه
دکتر رقیه بیدار
آدرس : خیابان حسنی _ ساختمان پارس _ ط۲بقه _ واحد۲
تلفن : 04433481156 

دکتر بویوک باقرزاده
آدرس : خیابان حسنی.ساختمان ماندگار.ط۶ واحد 608
تلفن : 04433439646

دکتر محمد صدرائی 
آدرس : خیابان حسنی.ساختمان ماندگار.ط۶ واحد 608
تلفن : 04433439646

دکتر ناصر صمدی آیدنلو
آدرس : خیابان ورزش - ساختمان سلامت - طبقه ۷
تلفن : 04433434349

دکتر وفا ثمری 
آدرس : خیابان حسنی، ساختمان لقمان حکیم ۲، طبقه دوم
تلفن : 04433439036
تنها تعدادی از بهترین چشم پزشکان ارومیه هستند که می تواند مراقبت عالی برای نیازهای بینایی شما ارائه دهد.
برای گرفتن سریع ترین نوبت روی نام پزشک مورد نظر خود کلیک کنید.

وقتم سامانه معرفی و نوبت دهی آنلاین پزشکان

 

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت