09 اردیبهشت 1402

شخصیت شناسی از روی رنگ مو و رنگ چشم

شخصیت شناسی از روی رنگ مو

 

موهای سیاه: شخصیتی قوی ، استوار و پر جذبه، آرام و رمانتیک از ویژگی افراد با موهای سیاه است . این افراد زود عصبانی  میشوند و مایل به نشان دادن عصبانیت خود هستند، در عوض بسیار ساده و مهربان هستند و  در مقابل امور سخت، صبر و استقامت زیادی از خود نشان میدهند،،در بسیاری از امور هم خواستار نو گرایی و تجدد میباشند در تنها چیزی که ممکن است در تغییرش تردید نشان دهند، همان تغییر رنگ موهایشان میباشد.

 

موهای قهوه ای تیره: اشخاصی که دارای موهای قهوه ای تیره هستند گاهی گوشه گیر و گاهی اجتماعی هستند، نسبت به کودکان علاقه زیادی نشان میدهند و حتی با آنها بازی هم میکنند، از راهای بسیار ساده به دنبال کسب شهرت هستند و بعضی اوقات خجالتی هستند. گاهی هم بی باک هستند. میتوان گفت انسانهایی متجدد میباشند و بسیاری از اوقات هم به تغییر دادن رنگ موی خود علاقه نشان میدهند. زیرا احساس خستگی و تکراری بودن نسبت به هرچیز که در اطرافشان است میکنند.

 

موهای شاه بلوطی:(خرمایی مایل به قرمز)این افراد انسانهایی بسیار عاطفی بشمار میروند و گاهی هم بد ذات میشوند، بدبین و بدچشم نسبت به هر چیزی و در تصمیمات خود عجول و شتابزده و همه شاهدند که آنها اشخاصی هستند مغرور به علم خود و مردان ثروتمند و زیبا آنها را براحتی جذب میکنند و با علم به اینکه زیبایی فانی و از بین رفتنی است، آنها عاشق زیبایی هستند.

 

موی بور: اشخاصی که دارای موهای بور هستند شخصیتشان به زیبایی شان وابسته است، انسانهایی هستند با اعتماد به نفس بالا و غالباً از آنچه میبینند دستپاچه و هول میشوند، انسانهایی بسیار اجتماعی هستند که دوست دارند با هر شخص غریبه ای آشنا شوند و مردم را خیلی دوست دارند، بعضی از آنها به زیبایی شان مینازند و به خاطر رنگ موهایشان مغرور میشوند، زیرا این رنگ مو بسیار مورد توجه برخی زنان و مردان است.

 شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آنها رو به رو می شویم برای ما اهمیت دارد لذا  کسب آگاهی در زمنیه شناخت شخصیت از رنگها برای ما میتواند موثر باشد.

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم

 

رنگ چشم سبز

افراد با رنگ چشم سبز شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند.اعتماد به نفس بالا،در تصمیم گیری ها و عمل محکم و تا حدی خود رای و مغرور هستند

همچنین در  کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.

 

رنگ چشم آبی

دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند. این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت ویژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.

 

رنگ چشم مشکی

افراد با رنگ چشمهای مشکی انسان هایی رویایی هستند و همچنین بسیار دست و دل باز هستند. بسیار سعی می کنند با هر چه دارند به دیگران کمک کنند .این افراد همچنین دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند.

 

رنگ چشم قهوه ای

چشم قهوه ای سنبل مهربانی و محبت است و هر چه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه ای ها بسیار خون سردند و هر چه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند.

 

رنگ چشم خاکستری

صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند ، یا از شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و یا شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هایی سرسخت و سنگین دل هستند.

 

رنگ چشم عسلی

این افراد انسانهایی خوش قلب هستند اما در بسیاری موارد با دیگران صریح نیستند و معمولا از کودکی روی پای خود می ایستند،این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند.

 

 

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت