09 اردیبهشت 1402

نوبت دهی پزشکان متخصص پوست ، مو و زیبایی ارومیه

هنگامی که نوبت به مراقبت از پوست و مو می رسد، مهم است که از یک پزشک متخصص مشاوره و تخصص بجوییم. در ارومیه چندین پزشک پوست و موی بسیار با تجربه وجود دارند که می توانند مراقبت ها و درمان های لازم را برای شرایط مختلف انجام دهند.

پزشکان فعال در زمینه پوست ، مو و زیبایی بسیاری در شهرستان ارومیه فعالیت دارند . نوبت دهی پزشکان متخصص پوست ، مو و زیبایی ارومیه در سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن معرفی و نوبت دهی اینترنتی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) انجام می گیرد . برترین پزشکان پوست ، مو و زیبایی که نوبت دهی آنلاین آنها در سامانه وقتم فعال است به شرح زیر است .

 

1 دکتر صادق بسایی : دکترای پزشکی حرفه ای به شماره نظام پزشکی 88072 دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ارومیه در زمینه درمان بیماریهای پوست ، مو و زیبایی . نوبت دهی اینترنتی و آنلاین دکتر صادق بسایی در سامانه وقتم فعال می باشد . ایشان در زمینه کاشت مو ، جوانسازی پوست ، بوتاکس ، ژل ، تزریق پذیرای بیماران هستند .

 

2 - دکتر محیا نصیری : دکترای پزشکی حرفه ای به شماره نظام پزشکی 132816 دارای مجوز فعالیت در زمینه پوست ، مو وزیبایی از سازمان نظام پزشکی ارومیه . فعال در مرکز لیزر ماندگار در زمینه های لیزر مو و مراقبت های پوست  ، ژل و بوتاکس ، لیزر موهای زائد و مراقبت پوست ، لیرز الکساندرایت کلاریتی بدون درد و بدون ژل و سریع هستند . نوبت دهی ایشان در سامانه وقتم فعال می باشد .

 

3 - خانم دکتر پریا داوری : دکترای حرفه ای پزشکی به شماره نظام پزشکی 172647 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه می باشند . سرکار خانم دکتر پریا داوری دکترای حرفه ای پزشکی و یکی از فعالان شاخه زیبایی در شهرستان ارومیه هستند . موارد قابل مراجعه به ایشان بسیار متنوع بوده و با استفاده از تجهیزات منحصر بفرد و بروز در زمینه های : لیزر مو _ مراقبت های پوست _ ژل و بوتاکس _ مزوتراپی _ لیزر _ پلاسما _ میکرونیدلینگ و موارد مشابه می باشد . همچنین شما عزیزان میتوانید نسبت به گرفتن نوبت اینترنتی و آنلاین و همچنین اطلاع از زمان دقیق حضور ایشان در مطب از صفحه شخصی ایشان در سامانه وقتم  استفاده نمایید .

 

4 -  دکتر سینا ملایی : دکتر سینا ملایی ، دکترای حرفه ای پزشکی به شماره نظام پزشکی 155835 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ارومیه می باشند . سامانه وقتم  امکان نوبت گیری و دسترسی به اطلاعات دقیق حضور ایشان در مطب را بصورت آنلاین و غیر حضوری فراهم نموده است . دکتر سینا ملایی با دارا بودن دکترای حرفه ای پزشکی یکی از فعالان حوزه مراقبتهای پوستی و زیبایی در ارومیه می باشند . ایشان در زمینه هایی مانند : پروسیجرهای زیبایی غیر تهاجمی تزریق بوتاکس و فیلر، نخ جوانساز، لیفت با نخ ، لیزر با دستگاه الکساندر ‌‌‌‌‌ایت 2020 و غیره فعالیت می کنند .

 

5 - دکتر اکبر مختارپور : متخصص پوست ، مو و زیبایی به شماره نظام پزشکی 106321و دارا مجوز فعالیتاز سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه . زمینه فعالیت و سوابق تحصیلی : دکتر اکبر مختارپور ، مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهر شیراز دریافت کرده و متخصص پوست ، مو و زیبایی هستند . ایشان در زمینه های زیر بصورت تخصصی فعالیت دارند :

تزریق بوتاکس ، ژل ، لیزر موهای زاید ، لیزرخال ، جراحی زیبایی ، تزریق چربی . جهت گرفتن نوبت بصورت آنلاین و کسب اطلاعات در خصوص زمان حضور ایشان در مطب از طریق سامانه وقتم اقدام نمایید .

 

6 -  دکتر رضا معصومی : دکتر رضا معصومی دکترای عمومی پوست مو و زیبایی به شماره نظام پزشکی 58329 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه . شما عزیزان می توانید جهت گرفتن نوبت بصورت آنلاین و کسب اطلاعات در خصوص زمان حضور ایشان در مطب از طریق سامانه وقتم ( اپلیکیشن موبایل و وب سایت ) اقدام نمایید . ایشان در زمینه های زیر بصورت تخصصی فعالیت دارند : پلاسما _ ژل _ بوتاکس _ مزوتراپی _ لیزر موهای زاید _ کربوکسی تراپی _ میکرودرم _ جوانسازی پوست _ درمان اسکار _ اس پس اف

 

7 - دکتر فاطمه مختاری : دکتر فاطمه مختاری به شماره نظام پزشکی  124623 از پزشکان متخصص پوست،مو،زیبایی در شهر ارومیه میباشند دارای بورد تخصصی کاشت مو , جراحی پوست ، کاشت مو جراحی ضایعات و توده های خوش خیم و بدخیم پوستی لیزر فراکشنال ( جوانسازی , جای جوش و زخم , منافذ باز , ترک ها و لکه های پوستی ) هایفو ( لیفت صورت ) ، تزریق بوتاکس PRP ، فیلر ، چربی و نانوفت ، مزوتراپی ، لیزر موهای زائد هستند . نوبت دهی اینترنتی ایشان در سامانه وقتم فعال است .

 

8 -  دکتر المیرا فرشین : سرکار خانم دکتر المیرا فرشین ، دکترای حرفه ای پزشکی به شماره نظام پزشکی 160667 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه می باشند . امکان دریافت اطلاعاتی از قبیل آدرس و شماره تماس بروز و امکان گرفتن نوبت آنلاین از طریق اینترنت بدون نیاز به مراجعه حضوری برای ایشان از طریق سامانه وقتم ( اپلیکیشن و وبسایت معرفی و نوبت دهی پزشکان ارومیه ) فراهم گشته است . ایشان با دارا بودن مدرک دکترای حرفه ای و مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه در زمینه پوست ، مو ، زیبایی و لاغری و تناسب اندام فعالیت می کنند .

 

9 - دکتر امید صفری : شماره نظام پزشکی 149026 و پزشک پوست ، مو و زیبای در ارومیه هستند . نوبت دهی اینترنتی برای ایشان از طریق سامانه وقتم امکان پذیر است .

 

10 - دکتر میثم دهقان :  دکترای حرفه ای پزشکی به شماره نظام پزشکی 134249 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه می باشند . صفحه شخصی ایشان در سامانه وقتم  جهت ارایه اطلاعات زمان حضور در مطب و نوبت دهی اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری ، فعال میباشد .

 

11 -  دکتر اکبر ایلاتی : دکتر اکبر ایلاتی دکترای پزشکی حرفه ای به شماره نظام پزشکی 105808 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه هستند . برای گرفتن نوبت اینترنتی دکتر اکبر ایلاتی میتوانید از صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم استفاده کنید تا بدون نیاز مراجعه حضوری و بصورت آنلاین سریع ترین وقت ویزیت را از ایشان دریافت نمایید . دکتر اکبر ایلاتی با دارا بودن مدرک دکترای حرفه ای پزشکی علاوه بر عضویت هیات مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعالیت دارند .

 

12 - دکتر کریم میرزاپور : جناب آقای دکتر کریم میرزا پور دکترای حرفه ای پزشکی به شماره نظام پزشکی 42845 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه هستند . برای گرفتن نوبت اینترنتی دکتر کریم میرزاپور میتوانید از صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم استفاده کنید . دکتر کریم میرزاپور دارای دکترای حرفه ای پزشکی در شهرستان ارومیه در زمینه خدمات پوست ، مو و زیبایی و خدمات جوانسازی پوست ، مزوتراپی ، تزریق ژل و لیزر موهای زائد فعالیت می کنند و پذیرای بیماران ارجمند هستند .

 

یکی از بیماری های پوستی رایج که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، آکنه است. آکنه می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، ژنتیک یا حتی برخی داروها باشد. متخصص پوست می تواند به تشخیص علت آکنه کمک کند و گزینه های درمانی مناسب مانند کرم های موضعی یا داروهای خوراکی را توصیه کند.

یکی دیگر از بیماری های شایع پوستی اگزما است که باعث ایجاد لکه های قرمز و خارش دار روی پوست می شود. اگزما می تواند در اثر آلرژی یا محرک های موجود در محیط ایجاد شود. متخصص پوست می تواند به شناسایی این محرک ها کمک کند و درمان هایی مانند مرطوب کننده ها یا کرم های تجویزی را توصیه کند.

ریزش مو یکی دیگر از مشکلاتی است که بسیاری از افراد به خصوص با افزایش سن با آن مواجه هستند. ریزش مو می تواند ناشی از ژنتیک، تغییرات هورمونی یا شرایط پزشکی باشد. پزشک مو می تواند به تشخیص علت ریزش مو کمک کند و درمان های مناسب مانند داروها یا جراحی کاشت مو را توصیه کند.

پزشکان پوست و مو علاوه بر درمان شرایط خاص، مراقبت های پیشگیرانه را نیز انجام می دهند. معاینات منظم با متخصص پوست یا مو می تواند به تشخیص زودهنگام مشکلات احتمالی و جلوگیری از جدی شدن آنها کمک کند.

هنگام انتخاب پزشک پوست یا مو در ارومیه، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و فردی را پیدا کنید که در رشته خود واجد شرایط و با تجربه باشد. به دنبال پزشکانی باشید که نظرات مثبتی از بیماران قبلی دارند و در تخصص خود دارای گواهی هیئت مدیره هستند.

به طور کلی، مشاوره گرفتن از یک پزشک متخصص پوست یا مو در ارومیه می تواند به شما کمک کند تا سال ها سلامت پوست و مو را حفظ کنید. اگر در مورد سلامت پوست یا موی خود نگرانی دارید، روی اسم یکی از پزشکان کلیک کنید و زودترین وقت را از وی رزرو کنید.

سامانه وقتم در راستای آسان کردن گرفتن نوبت از پزشکان متخصص و فوق تخصص شهرستان ارومیه برای همشهریان و هم استانی های استان آذربایجان غربی ، نوبت دهی  آنلاین پزشکان پوست ، مو و زیبایی را انجام می دهد .

 

 

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت