17 اردیبهشت 1403

لیست کامل بیمارستان های ارومیه ✔ آدرس و شماره تماس

معرفی بیمارستان های ارومیه

 

بیمارستان امام خمینی ارومیه

مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه قطب پیوند کلیه در شمال غرب کشور ، مرکز انجام عمل پیوندقرنیه ، مرکز ترومای استان ومرکز فوق تخصصی و تخصصی داخلی ، جراحی ، ارتوپدی ، چشم ، ارولو‍ژی، ENT، جراحی اعصاب و داخلی اعصاب و ... در سال 1374 به دست ریاست جمهور وقت افتتاح گردید و در روز سوم خرداد سال 1375 با ظرفیت اسمی 298 تختخوابی با دو بخش جراحی عمومی مردان و زنان و درمانگاه عمومی بصورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت .

در طول سالهای 1375 لغایت 1397 بخشهای درمانی بستری ، پاراکلینیک و تجهیزات مرکز توسعه یافته نماید در سال 1397 ساختمان جدید با مساحتی بالغ بر18500 متر مربع با امکاناتی نوع در ساختمان اصلی چهار طبقه (جدیدالاحداث) که در طبقه همکف اورژانس ، بخش جنرال ، ICU اورژانس ، درمانگاههای عمومی ، رادیولوژی ، .... در سایر طبقات اتاقهای عمل بخشهای داخلی اعصاب ، جراحی اعصاب ،ICU داخلی و ICUجراحی اعصاب ، بخش بیماران بین الملل ،GICU3، شیمی درمانی و ... راه اندازی گردید.

هم اکنون بیمارستان امام خمینی ارومیه به552 تخت فعال و 689 تخت مصوب و 29 بخش بستری افزایش یافته است. این مرکز در حال حاضر  به صورت هیات امنائی اداره می گردد و به عنوان بزرگترین مرکز در ارائه خدمات آموزشی و درمانی پژوهشی در سطح استان بوده و هم اکنون به عنوان مرکز فوق تخصصی و سانتر ترومای استان پذیرای بیماران از سراسر استان و کشورهای همجوار می باشد .

این مرکز در رشته های تخصصی جراحی ، داخلی ، بیهوشی ، جراحی مغزواعصاب ، پاتولوژی، ارتوپدی و ارولوژی و داخلی اعصاب و رادیولوژی دستیار تربیت نموده و پذیرای کلیه کارآموزان رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاههای استان می باشد.این مرکز دارای مرکز تحقیقاتی نفروارولوژی و پیوندکلیه و کبد و گوارش و دارای دو مرکز درمانگاهی در رشته های مختلف تخصصی و فوق تخصصی پزشکی نیز می باشد

   آدرس: ارومیه، خیابان ارشاد

   تلفن تماس: 04433457277

 

 بیمارستان امام رضا ارومیه

بیمارستان امام رضا ارومیه بیمارستان تامین اجتماعی می باشد. این مرکز درمانی با دارا بودن تیم پزشکی و پرسنل مجرب، خدمات درمانی با کیفیت و متنوعی را به بیماران ارائه می‌دهد.

تاسیس : آبان ماه ١٣٧٦
موقعیت جغرافیایی : جنوب غربی کلان شهر ارومیه
مساحت زمین: ١٠ هکتار
مساحت زیربنای ساختمان : ٢٦٠٠٠ متر مربع
نوع مالکیت : ملکی
تعداد تخت مصوب : ٢٥٦      تعداد تخت فعال :  ٢٥٦
تعداد بیمه شدگان : ١٢٠٠٠٠٠ بیمه شده اصلی و تبعی -٨٨٩٣٠ مستمری بگیر اصلی و تبعی

   آدرس: ارومیه، خیابان مولوی، خیابان امام رضا

   تلفن تماس: 04433659927

 

بیمارستان مطهری ارومیه

بیمارستان مطهری ارومیه یک بیمارستان فوق تخصصی اطفال است که دارای این درمانگاه ها می باشد

قلب کودکان، نوزادان، آلرژی و ایمونولوژی، خون کودکان، عفونی کودکان، کلینیک دیابت، نورولوژی کودکان، ریه کودکان، گوارش کودکان، نفرولوژی کودکان، جراحی اطفال کودکان، درمانگاه غدد و PKU

بخش های بستری : 1PICU و 2PICU ، NICU، نوزادان، اطفال1 )نورولوژی( ، عفونی 1 و،2 ایزوله اطفال، هماتولوژی اطفال، انکولوژی اطفال، نفرولوژی اطفال، گوارش اطفال، جراحی اطفال

واحدهای پاراکلینیک : آزمایشگاه، تصویربرداری) سونوگرافی، سی تی اسکن(، اکوکاردیوگرافی کودکان و بزرگساالن، EEG، EKG، تست ورزش و اسپیرومتری، داروخانه بخش مراقبت های دارویی،- مهندسی تجهیزات پزشکی و مدیریت اطالعات سالمت

   آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، سه راه کاشانی

   تلفن تماس: 04432237080

 

بیمارستان تدبیر ارومیه

این مجموعه از سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده است . ساختمان اصلی شامل دی کلینیک و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در 16 طبقه و زیربنای 25000 متر مربع و ساختمان اداری در 2 طبقه مشتمل بر بخش های مدیریت، امورمالی و اداری بنا شده است.

کلینیک یکی از بزرگترین مراکز درمانگاهی، دانشگاهی و دولتی شمال غرب کشور با بهره گیری از حضور اساتید نامدار و پزشکان متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و کادر مجرب درحال خدمت رسانی به مراجعه کنندگان محترم و اتباع خارجی می باشد. در این مجتمع علاوه بر ویزیت بیماران، خدمات تشخیصی متعدد و با استفاده از تکنولوژی های جدید ارائه میگردد.

   آدرس: ارومیه، خیابان عمار

   تلفن تماس: 04433433746

 

 بیمارستان صولتی ارومیه

این بیمارستان دارای تخصص های جراحی عمومی ارتوپدی اورولوژی قلب و عروق چشم گوش و حلق و بینی داخلی - نورولوژی جراحی مغز و اعصاب زنان و زایمان مراقبتهای ویژه اورژانس می باشد.

بخشهای  تصویربرداری پزشکی بیمارستان صولتی ارومیه:

شامل سونوگرافی- رادیولوژی - سی تی اسکن و... است. این بخشها از پیشرفته ترین دستگاههای تصویربرداری دارا می باشد که تصوربرداری این بخشها : کلیه اندام ها سونو گرافی زنان و کودکان سونوگرافی و رادیوگرافی های ساده و داپلر رنگی سی تی اسکن مغز اعصاب و روان و.... نیز توسط بهترین کارشناسان بصورت شبانه روزی انجام می شود.

   آدرس: ارومیه، خیابان امام خمینی (ره)

   تلفن تماس: 04432222525

 

بیمارستان طالقانی ارومیه

این مرکز درمانی در ابتدا فعالیت خود را در تخصص های اتاق عمل ، ارولوژی ، ارتوپدی و داخلی شروع نمود و طی سال ها اخیر در تخصص های داخلی  ، عفونی ، قلب ،  پوست و مسمومیت ریفرال  استان بوده  و در دوره پاندمی کرونا بیمارستان آیت الله طالقانی به عنوان تنها مرکز ریفرال بیماری Covid-19  به مدت بیش از دو سال صرفا ماموریت مداوای مبتلایان به این بیماری را بر عهده داشت که بعد از اعلام اتمام دوره کووید و بازگشت به شرایط عادی  این مرکز درمانی   با تخصص های داخلی ، عفونی ،مسمومیت  ، قلب و عروق ، پوست  و  بزرگترین مجموعه دیالیز استان به فعالیت خود ادامه می دهد .

در حال حاضر این مجموعه با مساحت 18400 متر مربع مشتمل بر 16 بخش درمانی و 206 تخت فعال «بستری» ، 121 تخت دیالیز و 13 تخت اورژانس، به عنوان تنها مرکز تخصصی عفونی، پوست و مسمومیت استان، نقش اساسی در ارائه خدمات آموزشی و درمانی و تشخیص به مددجویان منطقه و همچنین بیماران کشورهای همجوار ایفا می نماید.

    آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی

    تلفن تماس: 04433461680

 

بیمارستان آذربایجان ارومیه

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آذربایجان در سال 1372 به منظور تامین نیازهای درمانی تخصصی با همکاری مجربترین کادر پزشکی و پیشرفته ترین وسایل ، کار خود را آغاز کرد. مرکزی که علاوه بر امکانات سطح اول و علاوه بر تخصص جراحی داخلی زنان و زایمان و بیهوشی دارای متخصصین رشته های دیگر از جمله مغز و اعصاب و عفونی و پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی و دیالیز و قلب و اسکن و مرکز لیزر و دندانپزشکی و غیره ... است .

این بیمارستان با مساحت 8333 متر مربع دارای یازده بخش ( که عبارتند از جراحی عمومی با 46 تخت فعال icu  با 11 تخت فعال داخلی با 38 تخت فعال ccu  با 9 تخت فعال post ccu  با 4 تخت فعال - جراحی زنان با 48 تخت فعال کودکان با 5 تخت فعال زایمان با 7 تخت فعال اتاق عمل با 8 تخت فعال اورژانس با 13 تخت فعال دیالیز با 3 تخت فعال ) فعالیت دارد. از جنبه پاراکلینیک نیز دارای آزمایشگاه بالینی رادیولوژی آسیب شناسی اولتراسونوگرافی سی تی اسکن آندوسکوپی برونکوسکوپی اسپیرومتری لیزر سنگ شکن NCU EMCS Ees TCD- اکو تست ورزش است.

    آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده، چهارراه شورا

    تلفن تماس: 04431944444

 

بیمارستان عارفیان ارومیه

بیمارستان شهید عارفیان ارومیه دارای بخش های بستری ، بخشهای ستاره دار ،بخش های کلنیکی و پارا کلنیکی در حال فعالیت و خدمات رسانی در استان آذر بایجان غربی میباشد. بخش های بستری شامل : داخلی -جراحی زنان و زایمان-جراحی عمومی-جراحی مغز و اعصاب -ارولوژی-فوق تخصصی ـ جراحی فک و صورت-ENT-چشم-ارتوپدی-CCU-ICU جنرال-داخلی اعصاب ( نورولوژی )--عفونی -بخش نوزادان-پست پارتوم بخش های ستاره دار: اتاق عمل-تختهای تحت نظر اورژانس-اتاق عمل اورژانس-پست پارتوم-لیبر-تخت زایمان-اورژانس

    آدرس: ارومیه، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان بسیج

    تلفن تماس: 04431934000

 

 بیمارستان امید ارومیه

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید با ۹۶ تخت مصوب دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، اعصاب، عفونی، ارولوژی، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، جراحی استخوان و مفاصل، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادرار، کنترل و درمان درد، اورژانس، بخش مراقبت های ویژه و نیز اتاق های عمل پیشرفته آماده ارائه خدمات با تعرفه های ابلاغی معاونت محترم امور درمان جهت مراکز خیریه به عموم مراجعین می باشد. علاوه بر بخش های بستری، واحدهای رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی پیشرفته، سی تی اسكن، اکوکاردیوگرافی، لیزرتراپی پرتوان و نیز آزمایشگاه شبانه روزی کاملا مجهز در این بیمارستان فعال گردیده است. در عین حال درمانگاه های مجزای کموتراپی و رادیوتراپی جزو برترین و مجهزترین واحدها در کشور می باشد.

    آدرس: ارومیه، شهرک فرهنگیان، نرسیده به چهار راه شمالی، جنب خیابان امید

    تلفن تماس:  04431881

 

بیمارستان میلاد ارومیه

بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه در زمینی به مساحت ۹۳۰۰ متر مربع واقع در مولوی۲, فردوسی ۲ با زیر بنای ۵۷۱۶۰ متر مربع با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور می باشد. حدود ۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان که تعدادی از آنها مقیم خارج از کشور می باشند از سهامداران هستند که مالک بیمارستان بین المللی میلادارومیه می باشند. این بیمارستان مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی احداث شده و در بحث توریسم درمانی IPD آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشور های همسایه نظیر آذربایجان, ارمنستان, نخجوان و عراق و ترکیه را دارد. این بیمارستان مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و استفاده از آخرین پیشرفت های جهانی سیستم های مدیریت اطلاعات بیمارستانی است و شامل ۳۰۰ تخت بستری می باشد. بیمارستان میلاد ارومیه یکی از اولین بیمارستان های هوشمند خصوصی ایران میباشد. 

   آدرس: ارومیه، مولوی 2 ، فردوسی 2

    تلفن تماس: ٣١٠١٠

 

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت