03 اردیبهشت 1402

✔ لیست بهترین پزشکان ریه و کرونا ارومیه به همراه دریافت اینترنتی نوبت

نکته قابل تامل و مهم در درمان کرونا ، بنا به دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی در مرحله اول پیشگیری و در مرحله ابتلای احتمالی به این بیماری ، مراجعه به موقع به پزشکان متخصص درمان این حوزه است .

دسترسی کافی در بیمارستان ها برای درمان به علت هجم زیاد مبتلایان و کمبود نیروهای انسانی اعم از کادر پزشکی و پرستاری و همچنین سایر اعضای کادر درمان و همچنین کمبود امکانات پذیرش بیماران مانند : تخت ها و امکانات مراقبت های ویژه و حتی تخت های بستری در بیمارستان ها باعث شده مشکلات فراوانی در راه درمان کرونا پیش بیاید .

از این رو پزشکان متخصص این حوزه ( پزشکان متخصص ریه و دستگاه تنفسی و پزشکان متخصص دستگاه گوارش و پزشکان متخصص بیماری های عفونی ) در زمان شیوع این ویروس بسیار پرکار و سخت کوش در تلاش برای بهبود وضعیت بیماران کرونایی فعالیت می کنند . در شهرستان ارومیه بهترین فوق تخصص ریه ارومیه عبارتند از  :

 

دکتر بهداد بروفه :

فوق تخصص بیماری های ریه ،آسم و آلرژی و مراقبت های ویژه ، دارای بورد فوق تخصصی ، متخصص داخلی هستند . حوزه تخصصی فعالیت : تشخیص و درمان بیماری های دستگاه تنفسی، آسم، آلرژی، سرطان ریه، بیماری های پلور و مایع پلور، بیماری های التهابی و روماتیسمال ریه ، فیبروز ریه ، بیماری های شغلی ریه و بیماری های خواب ، آندوسکوپی ریه (برونکوسکوپی) ، اسپیرومتری و CPET بوده و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند .

دکتر بروفه در حال حاضر از پزشکان فعال در حوزه درمان کرونا در شهرستان ارومیه نیز هستند . برای کسب اطلاعات مطب دکتر بهداد بروفه میتوانید از صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم ( وبسایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) استفاده کنید .

 

دکتر فاطمه وفا شعار :

دکترای تخصصی ایمنی شناسی در زمینه آلرژی بالینی(آسم وآلرژی) ، تشخیص و درمان بیماری های نقص ایمنی ، تشخیص و درمان انواع آلرژی ها و آسم ، حساسیت های فصلی ، تنفسی ، پوستی و غذایی فعالیت دارند و پذیرای بیماران مراجعه کننده می باشند که در حال حاضر به مداوای بیماران کرونایی می پردازند . شما عزیزان میتوانید از طریق سامانه معرفی و نوبت دهی آنلاین پزشکان ارومیه ( اپلیکیشن و وبسایت وقتم ) نسبت به اطلاع از زمان حضور دقیق و گرفتن نوبت بدون مراجعه حضوری و از طریق اینترنت اقدام نمایید .

 

 دکتر ساسان اریبی :

دکتر اریبی دارای بورد تخصصی و فعال در زمینه بیماری های داخلی و خصوصا گوارشی هستند . بیماری هایی مانند مشکلات غدد (دیابت و گواتر) ، بیماری های مفاصل و استخوان ، ریه، قلب، خون ، تنفس، کلیه و دیالیز، بواسیر (هموروئید) و انجام تست های نوار قلب ، نوار ریه و آندوسکوپی نیز از سایر فعالیت های دکتر ساسان اریبی است . ایشان همچنین عضو انجمن بیماری های گوارشی و کلیه ایران نیز هستند .

درمان عوارض مصرف داروهای کنترل کننده کرونا و همچنین کرونای مهاجم به سیستم گوارشی در حیطه تخصص این جمله از پزشکان می باشد . صفحه شخصی جناب آقای دکتر ساسان اریبی در سامانه وقتم فعال بوده و شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از ساعات حضور ایشان در مطب و همچنین گرفتن نوبت بصورت آنلاین از این طریق اقدام نمایید .

 

 

دکتر مجید سیستانی زاده :

از پزشکان بیماری های عفونی و گرمسیری در شهر ارومیه میباشند. عفونت شناسی یا بیماری های عفونی تخصصی است که به درمان و مقابله با بیماری های عفونی و تشخیص و مقابله با عفونت ها می پردازد . این رشته به کنترل همه گیری بیماری های واگیر دار و ریشه کن کردن آنها و نظارت بر مصرف گروه دارویی آنتی بیوتیک ها اقدام می کند . ایشان نیز از فعالان درمان کرونا در ارومیه هستند .

برای گرفتن نوبت اینترنتی دکتر مجید سیستانی زاده میتوانید از صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم ( وبسایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) استفاده کنید تا بدون نیاز مراجعه حضوری و بصورت آنلاین سریع ترین وقت ویزیت را از ایشان دریافت نمایید .

 

علاوه بر پزشکان نام برده شده ، تعداد دیگری از پزشکان متخصص داخلی نیز به ویزیت و درمان بیماران مبتلا به عوارض کرونا میپردازند که می توان به افرادی چون : دکتر ایرج برقی فوق تخصص گوارش و كبد،  دکتر شهاب گله بان ، متخصص بیماری های داخلی، دکتر مریم یحیی پور متخصص داخلی ، دکتر سیما نویدیان متخصص بیماری های داخلی اشاره نمود .

برای کسب اطلاعات مطب و زمان حضور این پزشکان در مطب ، میاوانید به صفحات اختصاصی آنها در سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) مراجعه کنید و همچنین نوبت دهی آنلاین و اینترنتی این عزیزان از طریق سامانه وقتم فعال می باشد.

سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن معرفی و نوبت دهی اینترنتی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) به نوبه خود و در راستای اهداف والای انسانی با معرفی و ارجاع بیماران به این پزشکان فداکار سعی در آسان کردن دسترسی به این پزشکان و تسهیل در خدمات گیری عزیزان می نماید .

دیگر مطالب :

برای دسترسی آسان به همه پزشکان و گرفتن سریع ترین وقت، اپلیکیشن وقتم را دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت